У період "ВП" сервісний центр працює в закритому режимі, без відвідувачів. Приймання товару на гарантійне обслуговування відбуватися ТІЛЬКИ через Нову Пошту.
Для здачі необхідно:
   * зателефонувати на гарячу лінію: 0 (800) 604-517, Пн-Пт: 09:00-18:00;
   * оформити заявку з менеджером (обов'язково потрібен номер гарантійного талона);
   * надіслати посилку;
   * зателефонувати та повідомити номер посилки;

<<< Форма реєстрації сервісного звернення >>>

Гарантійне обслуговування на кожен товар!

На всі товари, представлені в інтернет-магазині Exe.ua, діє гарантія від виробника терміном від 1 місяця до 10 років. Вона підтверджує зобов'язання по відсутності будь-яких заводських дефектів. Точна гарантія вказується в описі кожної товарної позиції.

При купівлі товару ви отримуєте чек та талон, в якому вказується гарантійний термін. Обов'язково збережіть ці документи, адже вони знадобляться при оформленні повернення або гарантійного ремонту.

Режим роботи сервісного центру: ПН-ПТ з 12:00 до 17:00, СБ-НД - вихідний.
У період "ВП" сервісний центр працює в закритому режимі, без відвідувачів. Приймання товару на гарантійне обслуговування відбуватися ТІЛЬКИ через Нову Пошту.
Для здачі необхідно:
   * зателефонувати на гарячу лінію: 0 (800) 604-517, Пн-Пт: 09:00-18:00;
   * оформити заявку з менеджером (обов'язково потрібен номер гарантійного талона);
   * надіслати посилку;
   * зателефонувати та повідомити номер посилки;

Але при наявності проблем з технікою рекомендується відразу звертатися до авторизованого сервісного центру конкретного виробника. Там вам дадуть відповідь на будь-які питання і при необхідності відремонтують пристрій по гарантії.

Адреси та телефони українських філій Asus, Acer, Samsung і інших компаній ви можете подивитися тут: Офіційні сервісні центри

Якщо ви проживаєте в Києві - достатньо відвідати наш сервісний центр у зручний час.

Якщо ви живете в іншому місті України - можете вислати товар Новою поштою разом з чеком, гарантійним талоном і супровідним листом (реквізити одержувача уточнюйте по телефону).

Після відправки Вам потрібно повідомте номер трекінгу на гарячу лінію магазину, так як товар відправлений вами може загубитися.

Важливо! Після відправки обов'язково повідомте нам номер посилки. В іншому випадку ми не зможемо забрати її вчасно.

Якщо плануєте повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки, то відповідно до закону України «Про захист прав споживачів» повернення грошей оформляється без зайвих питань. Але тільки за умови, що ви не користувалися товаром, а також зберегли товарні пломби, ярлики і його споживчі якості.

Якщо хочете повернути продукцію з категорії «складно-технічної» (ноутбуки, смартфони), тоді додатково проводиться технічна експертиза. Якщо буде встановлено, що техніка не має слідів використання, і зберегла споживчі якості - ви отримаєте новий товар або гроші.

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживача», поки діє гарантія, ви маєте повне право на безкоштовний ремонт, якщо під час експлуатації товару були виявлені певні неполадки. В даному випадку техніка відправляється на діагностику - для визначення причини поломки.

Якщо неполадки сталися через виробничий брак - товар ремонтується безкоштовно. В середньому ремонт триває до 14 днів. Але якщо необхідно замовляти комплектуючі у виробника, тоді може знадобитися більше часу. Якщо ремонт неможливий - тоді здійснюється заміна товару на новий або повернення грошей (за бажанням клієнта).

Якщо неполадки сталися через неправильну експлуатацію - техніка знімається з гарантійного обслуговування. У цьому випадку її ремонт здійснюється за рахунок клієнта.

Пересилання товару оплачується покупцем. Якщо в процесі діагностики не було виявлено заявлена несправність або техніка не підлягає сервісному обслуговуванню - вона відправляється назад за рахунок клієнта.

Якщо хочете повернути або відремонтувати товар в нашому сервісному центрі, то необхідно мати при собі:

  • документ, що підтверджує особу;
  • гарантійний талон;
  • товарний чек.

Якщо товар відправляється Новою поштою, тоді крім гарантійного талона і товарного чека в посилку необхідно вкласти заяву в довільній формі, де вказати:

  • причину звернення (повернення, ремонт і ін.);
  • докладний опис проблеми;
  • контактний номер для зв'язку;
  • номер карти (якщо хочете оформити повернення або в процесі діагностики буде встановлено, що товар не підлягає ремонту - вам повернуть гроші).

Якщо ви прийняли рішення повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки - ми повернемо гроші без зайвих питань. В цьому випадку наша компанія завжди на стороні клієнта, плюс ваші інтереси захищені Законом України «Про захист прав споживачів». Єдина умова - ви не користувалися товаром, зберегли його споживчі властивості, ярлики і товарні пломби.

Якщо товар знаходиться в стані «абсолютно новий» і відноситься до тієї категорії продукції, яку неможливо «пошкодити» - то рішення про повернення грошей приймається відразу після звернення в сервісний центр. Інженер огляне товар, і якщо все нормально - ви отримаєте гроші.

Якщо товар відноситься до категорії «складно-технічний» (лептопи, смартфони, планшети), нам потрібно провести його експертизу тривалістю до 7 днів. Повернення грошей теж оформляється протягом 7 днів. Хоча на практиці експертиза виконується швидше - за 3-4 робочих дні.

Сьогодні багато виробників не видають гарантійні талони, але при цьому все ж несуть відповідальність за якість продукції перед клієнтами. В їх число входять:

  • AMD;
  • Біостар;
  • Dell (за винятком моніторів);
  • Fujitsu;
  • Гігабайт;
  • HP;
  • Intel;
  • Lenovo (лэптопы);
  • MSI;
  • Asus;
  • Toshiba та інші.

Тому гарантійний талон видається в магазині, де ви купуєте товар. Інтереси покупців в даному випадку захищаються українськими представництвами компаній, які консультують людей з усіх питань щодо гарантійного обслуговування.

Враховуйте, що безкоштовний ремонт по гарантії неможливий, якщо:

  • виріб має механічні або інші пошкодження, що з'явилися через необережну експлуатації;
  • порушені гарантійні пломби;
  • не дотримано правила використання, які вказані в «Інструкції по експлуатації»;
  • немає гарантійного талона (або він неправильно заповнений);
  • неможливо визначити серійний або IMEI номер (змінений, стертий і т.п.);
  • виявлені сліди розтину, ремонту або зміни конструкцій вузлів і деталей.

Також виробник звільняється від гарантійних зобов'язань у наступних випадках:

  • природний знос техніки;
  • наявність механічних або інших пошкоджень, що виникли в процесі експлуатації (в тому числі з-за стихійних лих, неправильного зберігання, порушення температурного режиму);
  • наявність пошкоджень, які з'явилися через неправильне підключення до мережі або критичного відхилення напруги електромережі;
  • наявність пошкоджень, які виникли в ході застосування виробу не за призначенням або через ігнорування стандартних правил експлуатації, прописаних в інструкції.