Форма реєстрації сервісного звернення
Повний опис процедури сервісного обслуговування та\або повернення товару:
1. Ви реєструєте звернення за допомогою цієї форми (форма нижче).
2. Після опрацювання Вашого звернення, та підтвердження з нашої сторони, Вам повідомлять реквізити для відправки товару.
3. Після відправки товару з Вашої сторони Ви передасте нам через додаткову форму, номер ТТН за яким відправлено до нас посилку.
4. Після отримання посилки нами, проходить огляд товару, та приймається рішення з нашої сторони про подальшу його долю.
5. Залежно від стану товару та обставин через які Ви до нас його відправили, ми передаємо його в офіційний сервісний центр або приймаємо рішення на рівні свого сервісного центру.
6. Далі можливі різні варанти:
- Сервісне обслуговування (ремонт товару);
- Заміна товару;
- Повернення грошей;
- Повернення того самого товару, якщо заявлені дефекти не виявлено;
- Відмова в сервісному обслуговуванні;
7. Після цього ми зв'язуємось з вами та просимо:
- Надати реквізити для відправки товару до Вас;
- Або просимо заповнити заяву на повернення грошей;
8. У разі повернення грошей на підставі заповненої форми, гроші повернуться на протязі 1-3х банківських днів.
* Для пришвидшення сервісного обслуговування товарів для котрих у вас є гарантійний талон офіційного сервісного центру виробника - ми наполегливо радимо звертатись до такого сервісного центру напряму.
** Всі звернення ми опрацьовуємо 100%, на жаль не завжди швидко, особливо коли передаємо товар в офіційні сервісні центри виробників в Україні, але не варто хвилюватись, питання буде вирішено з нашої сторони у будь-якому разі.