Повний опис процедури сервісного обслуговування та\або повернення товару:

1. Ви реєструєте звернення за допомогою цієї форми (форма нижче).

2. Після опрацювання Вашого звернення, та підтвердження з нашої сторони, Вам повідомлять реквізити для відправки товару.

3. Після відправки товару з Вашої сторони Ви передасте нам через додаткову форму, номер ТТН за яким відправлено до нас посилку.

4. Після отримання посилки нами, проходить огляд товару, та приймається рішення з нашої сторони про подальшу його долю.

5. Залежно від стану товару та обставин через які Ви до нас його відправили, ми передаємо його в офіційний сервісний центр або приймаємо рішення на рівні свого сервісного центру.

6. Далі можливі різні варанти:

  • Сервісне обслуговування (ремонт товару);
  • Заміна товару;
  • Повернення грошей;
  • Повернення того самого товару, якщо заявлені дефекти не виявлено;
  • Відмова в сервісному обслуговуванні;

7. Після цього ми зв'язуємось з вами та просимо:

  • Надати реквізити для відправки товару до Вас;
  • Або просимо заповнити заяву на повернення грошей;

8. У разі повернення грошей на підставі заповненої форми, гроші повернуться на протязі 1-3х банківських днів.

* Для пришвидшення сервісного обслуговування товарів для котрих у вас є гарантійний талон офіційного сервісного центру виробника - ми наполегливо радимо звертатись до такого сервісного центру напряму.

** Всі звернення ми опрацьовуємо 100%, на жаль не завжди швидко, особливо коли передаємо товар в офіційні сервісні центри виробників в Україні, але не варто хвилюватись, питання буде вирішено з нашої сторони у будь-якому разі.